loading...
...:::*** با "زیبا - نایس" زیباتر دیده شوید ***:::...
مرضیه بازدید : 34 سه شنبه 04 مهر 1391 نظرات (0)

یک پرتقال را پوست بکنید، هسته ها و پوستهای نازک پره های آن را جدا کنید، روی پوست صورت خود بخوابانید و پس از بیست دقیقه با آب سرد بشویید. این ماسک برای درمان جوشهای غرور جوانی (آکنه) موثر است ولی افرادی که پوست خشک دارند نباید آن را مصرف کنند.

مرضیه بازدید : 35 سه شنبه 04 مهر 1391 نظرات (0)

این میوه تاثیر جالبی بر جوشهای غرور به ویژه گلوله های چربی زیرپوستی (جوشهای کیستیک) دارد. برای تهیه ماسک آناناس کافی است که یک آناناس رسیده را پوست بکنید و در مخلوط کن بریزید تا به صورت مخلوط غلیظی در بیاید.
سپس به اندازه وزن آن به آن الکل میوه بیفزایید و یک لیوان روغن آفتابگردان به مخلوط حاصل اضافه کنید. حال میتوانید روزی یک بار، هر بار بیست تا سی دقیقه، این محلوط را به صورت ماسک بر روی صورت خود قرار دهید و سپس آن را با آب سرد بشویید.

مرضیه بازدید : 21 یکشنبه 02 مهر 1391 نظرات (0)

اگر دچار بیماری زمینه ای نظیر:  دیابت ؛ اختلال غده تیرویید ؛  بی اشتهایی عصبی ؛ اضطراب و افسردگی نیستید و از چهره ای باریک و کشیده ( به اصطلاح گونه تو خالی )به طور ژنتیکی و سرشتی برخوردارید و برجستگی گونه ها می خواهید... ،  به توصیه های زیر عمل نمایید:

        آب هویج همراه با شکر و نارگیل صبحها بنوشید.
        آب معدنی روزانه 6 لیوان به دفعات مختلفی در طول شبانه روز بنوشید.

        زیاده روی در حرف زدن و صحبت نکنید.
        شیر موز ، فندق ، پسته و کشمش  بعد از ناهار  مصرف نمایید.

        روزانه 1-2 کیلومتر پیاده بروید و نرمش های سبک انجام دهید.
        قرص ویتامین E روزی 400 واحد و قرص ایمدین Imedeen را نیز شبی 1 عدد میل کنید.

        استرس و فشارهای عصبی را از خود دور کنید.
        از بالش خواب  بلند و نامناسب استفاده نکنید.

        اگر به یبوست مبتلا هستید با کاهو و روغن زیتون تحت مداوا قرار دهید.
        ماساژ صورت با Emu oil با تکنیک صحیح توسط فردی که Beautician متخصص علم زیبایی شناسی باشد نیز در برجستگی و زیبایی گونه ها و فرم دادن به چهره شما بسیار موثر خواهد بود.

مرضیه بازدید : 28 یکشنبه 02 مهر 1391 نظرات (0)

پوست خشک: به طور معمول مقداری از آب بدن از طریق پوست تبخیر می‌ شود. حالا اگر سرعت تبخیر آب در پوست بیشتر از حد طبیعی باشد و پوست نتواند آب بدن را به مدت طولانی در خود نگه دارد، به علت کمبود آب و چربی در سطح پوست، پوست خشک می ‌شود.
این نوع پوست، خشک ، زبر و نسبتاً خشن است و نرمی و لطافت لازم را ندارد و منافذ پوست بسیار کوچک است. این نوع پوست، مستعد چین و چروک است. خیلی‌ها به طور ژنتیکی پوست خشک دارند.
ولی ممکن است در اثر بادهای خشک، تابش مداوم آفتاب و... نیز پوست خشک شود. در زمستان این نوع پوست، خشک‌تر می ‌شود و خارش پیدا می ‌کند.

پوست چرب: افرادی که این نوع پوست را دارند، غدد چربی‌شان بیش از حد فعال است. البته داشتن پوست چرب به دلایلی خوب هم هست، چرا که باعث حفظ رطوبت پوست و صاف‌تر به نظر رسیدن آن می ‌شود، ولی یک مشکل خیلی بد هم دارد: جوش.
حداکثر ترشح چربی پوست، در سنین 16 تا 50 سالگی است. منافذ پوست در این نوع اغلب بزرگ است. پوست براق است و زیاد جوش می ‌زند.چون گرد و غبار و آْلودگی راحت‌تر از طریق این منافذ بزرگ به پوست نفوذ می‌ کند.

پوست مختلط: این نوع پوست مخلوطی از دو نوع قبلی است. قسمت‌های مرکزی صورت (بینی، پیشانی و چانه) چرب و قسمت‌های محیطی (اطراف پیشانی، دور چشم‌ها و گونه‌ها) خشک است. این مورد برای اکثر ما صدق می ‌کند، چرا که غدد چربی قسمت‌های مرکزی بیشتر فعال‌اند و فقط وقتی غیرطبیعی می ‌شود که قسمت‌های مرکزی جوش بزنند (زیاد چرب شوند) یا قسمت‌های محیطی پوسته پوسته شوند.
برای این نوع پوست بهتر است برای قسمت‌های چرب، فرآورده‌های مخصوص پوست چرب و برای قسمت‌های خشک، فرآورده‌های مخصوص آن را استفاده کنید.

پوست معمولی: این پوست نه چرب است و نه خشک. بیشتر در سنین بلوغ دیده می‌ شود. منافذ پوست قابل رؤیت، اما طبیعی‌اند و به ندرت جوش می ‌زند.

مرضیه بازدید : 18 جمعه 31 شهریور 1391 نظرات (0)

یک عدد هلو را رنده کرده و با 50 گرم ماست همانند یک کرم روی صورتتان بمالید اجازه دهید 15 دقیقه روی صورتتان بماند.

مالیدن هر روزه ی این ماسک باعث میشه تا پوست هیچ گاه خشک نشه ضمن اینکه تقویت کننده ی ماهیچه های صورت نیز میباشد.

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 20
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 23
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 24
  • بازدید ماه : 24
  • بازدید سال : 28
  • بازدید کلی : 1,259